centerwall skrev:Martin Andersson har hotat med att testa Rovers nya hamburgare - som enligt menyn en "snuskigt stor burgare på 1 kg".
Ovan nämnda underhållning uteblev tyvärr, till allas stora besvikelse. :(
centerwall skrev:Martin Andersson har hotat med att testa Rovers nya hamburgare - som enligt menyn en "snuskigt stor burgare på 1 kg".
jophan skrev:Varför? Blev du sjuk?
centerwall skrev:En senkommen rapport från Rover: vi var 14 Göteborgsfans som träffades denna årets första pubkväll och avnjöt gott öl och trevligt sällskap. Vi diskuterade bland annat årets kommande kongresser och tvingade på varandra boktips.
Ingen åt den gigantiska hamburgaren.
jophan skrev:
Men åt ingen hamburgaren? Är ni möss eller är ni fans?
centerwall skrev:För övrigt anser jag att vi ska arrangera studieresor till pubträffar på olika orter.
centerwall skrev:Vi pratade också om den något (*host*) ojämna könsfördelningen på pubträffarna och hur vi ska kunna ändra på detta.
Planckskonstant skrev:
Om denna ojämna könsfördelning utfaller sålunda att det är kvinnor som är i minoritet, hoppas jag kunna bättra på den statistiken vid tillfälle eftersom jag brukar vara i Göteborg på tisdagarna. Fast jag hade fått för mig att det var första tisdagen varje månad. Ska genast skriva upp att det är andra i almanackan.
centerwall skrev:Det blev lite trångt och det kändes rätt att flytta när Rover ändå hade stängt årets första tisdag.
Med förvisning om att det bara är en månad till nästa pubmöte började vi sedan en efter en färdas hem, likt ensamma kometer genom himlavalven.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare