Jag hörde just att det har börjat dyka upp en ny kategori fans på amerikanska mediekongresser som till och med furries ser ned på. Blåmålade fans som föreställer det här infödingsfolket från Avatar...
jophan skrev:Jag hörde just att det har börjat dyka upp en ny kategori fans på amerikanska mediekongresser som till och med furries ser ned på. Blåmålade fans som föreställer det här infödingsfolket från Avatar...
Sten skrev:Tja, det är visserligen ouppfostrat att håna människors religiösa åskådning, men, alltså...
jophan skrev:Vissa skulle anse att vissa satt i glashus.
Rymd-Olov skrev:Sen är det ju inte något självändamål att anses vara normal (vilket det iofs känns överflödigt att påpeka i detta sällskap). "Erotic Fanfic Writers Who Put Themselves in the Story" må ha låg status, men det skulle inte förvåna mig om de är lyckligast av oss alla.
Jessica skrev:En fundering apropå motsättningarna mellan ST fans och SF-fandom-fans: är det verkligen så tydliga boskillnader? Egentligen?
Jag tycker hierarkin är väldigt rolig och en kul karta över olika enklaver i nördom, men handen på hjärtat så tror jag många av oss tillhör inte bara en utan rätt många rutor. Det glider ihop.
Återgå till Fanzines, fans och fanac
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare