Kvällstidningar är spam

Allmänt prat om annat än sf och fantasy

Kvällstidningar är spam

Inläggav centerwall » mån 11 maj 2009, 09:55

I lördags bevisade det vi alla egentligen visste - kvällstidningar är spam. Jag tog olyckligtvis ingen bild på eländet, men Göteborgs-Tidningens löpsedel löd "Större penis på en kvart".

Alltså samma text som brukar ramla in som spammejl med jämna mellanrum.
centerwall
Letterhack

Inläggav jophan » mån 11 maj 2009, 11:40

Det är ju i och för sig möjligt att innehållet i tidningen är ett annat än löpsedeln. Svårt bara att ta reda på, det måste vara över tio år sedan jag gynnade en kvällstidning med mina pengar eller slösade bort dyrbara minuter av mitt liv på att läsa en.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav Johan » mån 11 maj 2009, 12:25

Rent teoretiskt skulle detsamma kunna gälla spammail som försöker antyda saker om storleken på mitt könsorgan, dock.
//Johan Jönsson
Vetsaga
Johan
Trufan

Inläggav centerwall » mån 11 maj 2009, 12:28

jophan skrev:Det är ju i och för sig möjligt att innehållet i tidningen är ett annat än löpsedeln. Svårt bara att ta reda på, det måste vara över tio år sedan jag gynnade en kvällstidning med mina pengar eller slösade bort dyrbara minuter av mitt liv på att läsa en.

Helgens tidningar brukar finnas på kontoret, men jag kan inte hitta dem idag, så jag kan inte verifiera innehållet. I vilket fall som helst så visar det sig att du kan läsa artiklarna på nätet: http://www.gt.se/halsa

Så du kan spara dina pengar, men tiden får du å andra sidan aldrig tillbaka igen.
centerwall
Letterhack

Inläggav jophan » mån 11 maj 2009, 13:58

Men om jag besöker en av deras webbplatser syns det på deras räknare, och de kan de få för sig att de gör någonting rätt, så nej tack.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Re: Kvällstidningar är spam

Inläggav Dr Strålpistol » mån 29 jun 2009, 00:29

centerwall skrev:"Större penis på en kvart".

Jag får större penis på under tio sekunder, om bara de rätta förutsättningarna finns.

:oops:
LvL/Dr Strlpstl
Dr Strålpistol
LoC-skribent

Återgå till Baren