Gammal kongressinformation och google

Gammal kongressinformation och google

Inläggav tompe » sön 21 mar 2010, 12:41

Jag försökte googla fram vilket år och i vilken stad som Kontext var och jag lyckades inte. En anledning till detta är säkert att de gamla hemsidorna för kongressen inte finns kvar vilket faktiskt är en stor nackdel. De borde åtminstonde kunna flyttas till www.fandom.se.

Hans Perssons kongresslista är också väldigt svårhittad på google. Varför finns inte den listan på www.fandom.se eller åtminstonde en länk till den?

Sedan tycker jag att kongresser som inte skriver ut på badgen vilket år de hölls och i vilken stad eller i vilket land om det är oklart borde få något straff i efterhand...
/Tommy Persson
tompe
Trufan

Inläggav Sheriffen » sön 21 mar 2010, 15:54

Kontext hölls i Uppsala 2008. Det måste du väl ändå veta, Tommy?

Alltså, så nyligen som det var, menar jag.

Hm.

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Inläggav tompe » sön 21 mar 2010, 17:45

Det hade helt fallit bort. Jag mindes att det var ganska nyligen men fick för mig att det var i Göteborg.

Jag brukar vara kass på att lägga kongressnamn på minnet och år är jag ännu sämre på att komma ihåg. Att besöka kongresser är mer ett kontinuerligt tillstånd för mig och inte en enstaka händelse.
/Tommy Persson
tompe
Trufan

Re: Gammal kongressinformation och google

Inläggav pinkunicorn » tis 22 jun 2010, 13:52

Jag håller i princip med om att min kongresslista möjligen borde finnas tillgänglig på något mer publikt ställe än där den finns nu. Och så borde den säkert vara bättre uppdaterad. RSN, eller nåt.
Hans Persson

Bokblogg: http://www.duarvaddulaser.se/
pinkunicorn
Site Admin

Återgå till Kongresser