Programbokskåseri sökes

Programbokskåseri sökes

Inläggav Sheriffen » sön 16 nov 2008, 19:59

Hallå där, fansen!

I programboken till någon av kongresserna som gick av stapeln i Kulturhuset i början av 2000-talet hade jag ett bidrag med i form av ett styck fanniskt kåseri i nyversion om hur jag skräckslagen av fasa som ung fan blev tvungen att hasplande försöka förklara för en icke-fannisk, kvinnlig bekant vad Vheckans Ävfentyr var för något, eftersom hon råkade få se travarna med stencilerade sidor i mitt rum när hon hälsade på mig.

Vad kåseriet kallades den här gången minns jag inte och jag minns som sagt heller inte riktigt vilken kongress det var, men det måste ju ha varit en Fantastika, väl? Hur som helst, programboksredaktör var såvitt jag minns Karl-Johan Norén (det var i alla fall han som bad om bidraget) och kongressen arrangerades av honom och Carolina Gomez Lagerlöf och några till.

Finns det på detta allvetande forum någon fan som kan spåra upp den här programboken och till och med, om möjligt, skicka mig en fotokopia av kåseriet? Alternativ kåseriet inscannat i en datorfil, eller vad det nu heter på datorglurska när man gör sådant där.

Mycket tacksam för svar och allt det där!

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Återgå till Kongresser