Skicka Johan eller Åka till Australien!

Om fanzines, fans, fanfonder och annat.

Inläggav jophan » mån 16 apr 2007, 20:29

herman skrev:Beklager, jeg får ikke lov av PayPal.
De mente først at jeg hadde en konto der, og at jeg derfor ikke kunne betale. Så da gikk jeg inn og slettet kontoen, så nå mener PayPal at jeg må opprette en utvidet konto for å få lov til å stemme. Mens jeg ikke har det minste lyst på noen PayPal-konto.
Jeg har brukt PayPal en enkelt gang tidligere, i 2004, og ser ikke behovet for at jeg skal måtte ha noen konto. Jeg vil bare at de skal formidle en kredittkorttransaksjon en gang hvert tredje år, eller så, fordi mottageren insisterer på at PayPal er den eneste måten jeg får lov til å betale. Sukk.

Om man har ett konto så måste man använda det och kan inte göra en vanlig kontokortstransaktion, det stämmer, men jag visste inte att det var så buggigt att systemet tror att man har ett konto fast man inte har det. Den buggen borde kanske rapporteras.

Jaja, din röst hade förmodligen inte gjort någon skillnad. Alternativet hade varit att skriva ut röstsedeln, skicka den i ett kuvert och skicka pengar till Pat McMurray med någon som skulle på Eastercon, men det är ju försent nu.

(PS. Om du tänker fortsätta att använda citatfunktionen ska du nog inte ha BBCode avslaget som default. Alternativt klicka i rutan för BBCode när du vill citera något.)
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav jophan » ons 18 apr 2007, 08:57

Vann gjorde Ang Rosin! Jag återkommer med mer information när den finns. Just nu är det allt jag vet, inte hur många som röstade eller hur utfallet blev per kandidat eller något.

Jag får trösta mig med Åcon och ConViction! ;)
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav jophan » ons 18 apr 2007, 10:10

Så här föll förstahandspreferenserna:

Johan 15
Steve Davies 18
Åka 10
Ang Rosin 49
No Preference 3

Enkel majoritet för Ang Rosin i första omgången, som synes.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Föregående

Återgå till Fanzines, fans och fanac