JETS - skicka fans till Japan

Om fanzines, fans, fanfonder och annat.

JETS - skicka fans till Japan

Inläggav Sten » ons 06 dec 2006, 02:14

Nu går det att rösta om vilken europeisk fan som ska skickas till Japan. Jag känner till minst fyra av kandidaterna, vilket innebär att alla andra antagligen också gör det.

Kandidater:
    Abi Brown
    Jim de Liscard
    Jukka Halme
    Tom Nanson (‘FanTom’) and Teddy
    Chris O’Shea (‘The Magician’)
    Liam Proven
    Robert ‘nojay’ Sneddon
    No preference

Röstsedel och mer information på http://astralpole.org/?section=News

Det lär finnas en bättre formaterad röstsedel på http://www.antipope.org/~nojay/JETS/JETS_ballot_RS.rtf

Röstberättigade är "aktiva Europa-baserade fans". Medlemskap i Interaction kvalificerar uttryckligen. Det kostar €5 eller £3.
Sten Thaning
Sten
Letterhack

Inläggav Johan » ons 06 dec 2006, 03:29

Alla och alla. Jag känner till en. Två om man räknar "no preference".
//Johan Jönsson
Vetsaga
Johan
Trufan

Inläggav Sten » ons 06 dec 2006, 03:59

Johan skrev:Alla och alla. Jag känner till en.

Okej, "nästan alla". Jag missförstod först vilka som var röstberättigade; det räcker att bo i Europa och ha varit med i fandom sedan den 1 januari 2005. Om du fick rösta i senaste alvarprisomröstningen får du med andra ord rösta här.

Fast de presenterar sig själva i PDF-filen. Iallafall lite.
Sten Thaning
Sten
Letterhack

Re: JETS - skicka fans till Japan

Inläggav Sheriffen » ons 06 dec 2006, 05:57

Sten skrev:Jag känner till minst fyra av kandidaterna, vilket innebär att alla andra antagligen också gör det.

Jag har nog sett namnet Jukka Halme någon gång tidigare. Tror jag. De andra har jag över huvud taget aldrig hört talas om.

Vilket bara bevisar att antingen är man ny i fandom och har inte hört talas om någon för att man är för ny i fandom eller så är man gammal i fandom och har inte hört talas om någon för att man är för gammal i fandom för att hänga med längre.

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Inläggav Reuter » ons 06 dec 2006, 09:42

Jag har nog sett namnet Jukka Halme någon gång tidigare. Tror jag. De andra har jag över huvud taget aldrig hört talas om.

Fast Liam Proven har du till och med träffat - han var på RanCon (och hade dessutom en egen programpunkt).

Vid närmare eftertanke var väl förresten Jim också på RanCon.

- Anders
Reuter
LoC-skribent

Inläggav Sheriffen » ons 06 dec 2006, 09:59

Reuter skrev:

Fast Liam Proven har du till och med träffat - han var på RanCon (och hade dessutom en egen programpunkt).

Vid närmare eftertanke var väl förresten Jim också på RanCon.

Att jag har träffat någon betyder sannerligen inte att jag vet vem vederbörande är eller har hört talas om honom!

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Inläggav Reuter » ons 06 dec 2006, 10:09

Sheriffen skrev:Att jag har träffat någon betyder sannerligen inte att jag vet vem vederbörande är eller har hört talas om honom!

Point taken. Ska jag börja med att berätta vem jag är, kanske...? :wink:

- Anders
Reuter
LoC-skribent

Re: JETS - skicka fans till Japan

Inläggav jophan » ons 06 dec 2006, 11:02

Sten skrev:Nu går det att rösta om vilken europeisk fan som ska skickas till Japan. Jag känner till minst fyra av kandidaterna, vilket innebär att alla andra antagligen också gör det.

Suck. Inte nog med att alla kandidater har har träffat är utmärkta människor, två av dem räknar jag dessutom som synnerligen goda vänner. Nå, jag måste väl välja att rösta på den jag nominerade! :)
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Återgå till Fanzines, fans och fanac